Fredag

Äntligen helg, skönt!

Har inte gjort så mycket i veckan. Igår började jag gymma igen =) skönt.. riktigt!
så har lovat mig att tills midsommar ska jag ha väck " kärlekshandtagen" ;) Men ändå ha kvar lite fet, fast det blir ju till muskler =) så.

Idag har jag städat & lite sånt. Även pratat med min handledare, Han hade fixat en ny praktikplats till mig =) på extra i mjällby. ska bli kul, + så har jag betsämt mig för att läsa upp svenska, matte och engelska på komvux.
Dock har jag G, men vill ha VG kanske tillochmed MVG. =)
 Men jag har fortfarande kvar drömmen att bli undersköterska, det ska jag bli! Ska söka till två skolor som har omvårdnadsprogrammet ( vuxenutbildning).. Så hoppas det blir nåt napp, men det tror jag nog. =)

Nåväl, nu i eftermiddag ska jag & isabell till valjeviken badhus & simma, så skönt! =)

Ha en trevlig helg!

/Kerstin.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0